Pociąg sypialny z Bagan do Rangun. Birma informator

Czytałem sporo relacji z tej 17-godzinnej podróży pociągiem, zanim postanowiłem pójść naprzód i kupić bilety dla nas zarówno w dniu 4 stycznia 2017 r. Od bardzo pomocnych ludzi w Go-Myanmar.com. Polecam to? Absolutnie! Ale nie spodziewaj się Orient Express. Zasadą jest to, że jeśli będziesz cieszyć się niezależną podróżą lub plecakiem, nie będziesz zrażony przez udogodnienia lub długość podróży. Kilku innych nie-Birmańskich w pociągu było wszystkich Europejczyków, co może wiele mówi o tym, kto tę podróż zwróci się.

Birma wycieczki

Istnieje kilka opcji biletowych, ale w rzeczywistości bilet na łóżko dla starszych osób najlepiej jest, jeśli chcesz się wyspać, chociaż trzeba zarezerwować z wyprzedzeniem, a nie stawać się na dworcu (co jest piękne!). Bilety były bardzo rozsądne US $ 28 za pośrednictwem tej strony. Warto jednak zauważyć, że bilety do sypialni są dostępne tylko w przypadku, gdy w Bagan jest wystarczająco dużo popytu, aby mogli jechać na wózku sypialnym. Na szczęście dla nas było. Mimo, że było kilku Włoch, którzy nie dostali miejsca do spania i skończyli w wyższej klasy miejsc siedzących, gdzie podejrzewałem, że mają dostęp do baru i możliwość mieszania się z mieszkańcami.
Przyjechaliśmy o 16: 00 z pociągiem ze względu na wyjazd o 5 wieczorem. Udało nam się natychmiast wyruszyć na naszą sypialnię z 4 łóżkami, gdzie spotkaliśmy się z naszymi dwoma słowackimi towarzyszami podróży. Jako że nie mogliśmy dostać się do głównego pociągu z wózka sypialnego, uczestnik pociągu przyjął nasze zamówienia na obiad i śniadanie. Wybór menu był dość ograniczony-curry z kurczaka lub curry z kurczaka-ale dostaw zimnego piwa Myanmar (zalecane!).

Grzeszcząc z Bagan z oknami w pełni masz prawdziwe poczucie wsi, co było magiczne jak zbliża się zachód słońca. W miarę jak ciemność spadła, spędziliśmy kilka godzin pijąc piwo i rozwiązywaliśmy problemy świata między czterema z nas, zanim zasiedli się spać. Nie wiem, czy to piwo, czy kołysanie karetki, co czasami czuło się, jakbyśmy byli gongem, żeby wydostać się z okien, ale nikt z nas nie był zbyt ciężko zasnąć, pomimo hałasu kół i od czasu do czasu masywny wstrząs, gdy pociąg zmienił trasę. Łóżka rozkładane były wystarczająco wygodne, a poduszka i arkusz były dostarczane. Jeśli chodzi o inne udogodnienia, był napowietrznych wentylator, który był dość skuteczny i toaleta była wystarczająco wystarczająca-nie ma wody na patelni, po prostu okrągły widok na tory kolejowe! Najbardziej niebezpiecznym aspektem podróży była pomyślna nawigacja w krótkiej podróży z fotela / łóżka do toalety i zamykanie drzwi, odbijając się od ścian, gdy pociąg rattled wzdłuż.
Im bliżej do Yangon, tym mniej zdjęć

Post Your Comment Here

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *